Information Technology(فناوری و اطلاعات)

 پس از مدت‌ها بالاخره کمپاني اپل، مدل جديد ابر کامپيوتر Mac Pro را معرفي نمود. نسل جديد Mac Pro طراحي کاملا متفاوتي داشته و بدنه اي استوانه اي دارد و سخت افزار داخلي آن به حدي قدرتمند است که مي‌تواند به راحتي تا 10 سال آينده به عنوان يک ابر کامپيوتر ايفاي نقش کند!

مغز متفکر اين ابر کامپيوتر، پردازنده دوازده هسته اي و 256 بيتي Intel Xeon E5 است که در کنار حافظه DDR3 با فرکانس 1.8666 مگاهرتز، مي‌تواند تا 60 گيگابايت ديتا را در هر ثانيه پردازش کند. اين ابر کامپيوتر همانند لپ تاپ‌هاي MacBook از حافظه هاي پرسرعت خشک يا SSD استفاده مي‌کند.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 11:25
ALI MIRZAIE

 سوني بالاخره جزئيات کامل نسل بعدي کنسول بازي PlayStation را مشخص کرد. اين کنسول اوايل سال آتي ميلادي و با قيمتي معادل 399 دلار وارد بازار خواهد شد.

در نمايشگاه E3 امسال سوني جزئيات سخت افزاري کامل PlayStation 4 را منتشر کرد. از لحاظ طراحي، تغييرات بسياري بين PlayStation 4 و PlayStation 3 وجود دارد. ديگر از لبه هاي انحنا دار مدل گذشته خبري نيست و بدنه دستگاه ظاهري مدرن و تيز دارد.

اکثر قسمت‌هاي بدنه داراي روکش مات مشکي بوده ولي بخش‌هايي از آن براق مي‌باشد. همانند مدل پيشين، PlayStation 4 نيز داراي يک پايه مي‌باشد تا بتوان آن را به صورت عمودي نگه داشت.

ابعاد اين کنسول 275×53×305 ميلي متر، وزن آن معادل 2.8 کيلوگرم بوده و داراي يک خروجي HDMI، دو پورت USB 3.0 و يک پورت AUX براي دوربين است. وزن دسته بازي نيز 210 گرم است که يک باتري قدرتمند 1000 ميلي آمپر-ساعتي نيز در آن تعبيه شده است.

از ساير مشخصات فني PlayStation 4 مي‌توان به پردازنده هشت هسته اي AMD Jaguar به همراه پردازشگر گرافيکي Radeon، يک هاردديسک 500 گيگابايتي و 8 گيگابايت حافظه GDDR5 اشاره کرد.

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 11:24
ALI MIRZAIE

 کمپاني هواوي، باريک‌ترين گوشي جهان را معرفي نمود. اين گوشي که Ascend P6 نام دارد، جديدترين گوشي معرفي شده توسط کمپاني چيني مي‌باشد که در رده گوشي‌هاي سطح بالا قرار دارد.

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 11:21
ALI MIRZAIE

 

 

joOS7-iOS_7_theme-for-Android_610x434
علمولوژی: شرکت اپل تلاش بسیاری انجام داده تا ظاهر iOS 7 را نوسازی بکند. اپل تغییرات بسیار زیادی بر روی ظاهر و رابط کاربری iOS انجام داده و آن را ساده‌تر و زیباتر کرده است. دارندگان گوشی‌ها و تبلت‌های اپل می‌توانند در پاییز سیستم‌عامل دستگاه خود را به iOS 7 ارتقا دهند ولی هم‌اکنون یکی از کاربران XDA Developers پوسته‌ای شبیه iOS 7 برای اندروید ساخته است.
این پوسته که jbOS7 نام دارد برای Nova Launcher ساخته شده است. سازنده‌ی آن بیشتر آیکون‌ها را خود طراحی کرده است. البته وی اذعان دارد که این پوسته تنها یک تصویر پس‌زمینه و چند آیکون نیست. وی حتی صفحه‌ی قفل نیز برای آن طراحی کرده است. او می‌گوید تلاش کردم تا این پوسته بیشترین شباهت را به iOS 7 داشته باشد. مثلاً در صفحه‌ی قفل با انتخاب گزینه‌ی آب و هوا به جای اینکه نرم‌افزار آب و هوا باز شود به صفحه‌ی آب و هوا می‌رود که خودم برای این پوسته طراحی کردم.
قابلیت جالبی که در iOS 7 وجود دارد قابلیت تصویر پس‌زمینه‌ی Parallax است. به وسیله‌ی این قابلیت (جلوه‌ی ویژه)، با حرکت دادن گوشی تصویر پس‌زمینه به گونه‌ای حرکت می‌کند که کاربر احساس می‌کند تصویر پس‌زمینه در فاصله‌ی دورتری نسبت به خود صفحه‌ی نمایش و آیکون‌ها قرار دارد. این قابلیت را می‌توانید در اندروید با نرم‌افزار ۳D Image Live Wallpaper داشته باشید. این نرم‌افزار به صورت یک تصویر پس‌زمینه‌ی زنده عمل می‌کند و تصویر پس‌زمینه را با حرکت دستگاه، حرکت می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه‌ی نصب این پوسته بر روی این لینک (وبسایت سازنده) کلیک کنید.



           
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 22:51
ALI MIRZAIE

 علمولوژی: ما خوره داشتن اسمارت فون ها هستیم، اسمارت فون هایی که همه جوره پر قدرت هستند، پردازنده های چند هسته دارند، رم زیاد دارند، اتصالات بی سیم پر سرعت دارند و خلاصه به قول معروف آخرشن!

اما معمولاً بیشتر پولدارها اینگونه نیستند. آنها ترجیح می دهند که یک تلفن همراه ساخته شده از طلا و پوشیده شده از الماس داشته باشند تا اینکه یک گوشی مدرن. اما با تمام این تفاسیر گوشی هایی ساخته شده که دو دنیا را با هم مخلوط کرده اند. یعنی اسمارت فون هایی که هم پیشرفته اند و هم پر زرق و برق.

در این جا می خواهم ۱۰ عدد از این موبایل های گران قیمت و پیشرفته را به شما معرفی کنم:

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 22:48
ALI MIRZAIE

 

 

Kevo_Blue_620x446

علمولوژی: آیا تاکنون در دسته کلید خود به دنبال کلید هر درب گشته اید؟ آیا تا کنون برایتان پیش آمده است که دستتان پر باشد و آرزو داشته باشید که درب خانه به طور خودکار باز شود؟ Kevo آمده است تا این این آرزو محقق شود.

شرکت سازنده‌ی قفل و کلید Kwikset تولید کننده‌ی قفل Kevo است. این قفل، شما را از تلفن همراه هوشمند درون جیبتان شناسایی می‌کند. وقتی انگشتتان را روی قفل می‌گذارید، رنگ سبز چراق ال ای دی، به معنی این است که قفل باز شده است، رنگ آبی یعنی در حال پردازش و رنگ زرد به معنای قفل است. رنگ قرمز چشمک زن نیز یعنی قفل شما را شناسایی نکرده است.

برای لمس قفل مهم نیست کجای بدنتان را به قفل بزنید. یعنی اگر دستتان پر از اجناسی است که خریده اید، می‌توانید با آرنجتان در را باز کنید.

Kevo یک نرم‌افزار برای گوشی‌های هوشمند iOS دارد و مدل آندروید آن نیز احتمالاً به زودی عرضه خواهد شد. قفل بوسیله‌ی بلوتوث با گوشی شما ارتباط برقرار می‌کند و سپس با لمس قفل، درب باز می‌شود. سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که اگر باتری گوشی تمام شده باشد یا به هر دلیلی گوشی نتواند با قفل ارتباط برقرار کند چه می‌شود؟ این قفل قسمت مکانیکی هم دارد. یعنی مثل قفل‌های قدیمی کلید می‌خورد. پس احتیاج نیست نگران تمام شدن باتری گوشی خود باشید.

نرم‌افزار Kevo می‌تواند بر روی گوشی‌های متعدد نصب شود. از نظر نرم‌افزاری محدودیتی در تعداد گوشی‌هایی که با قفل هماهنگ می‌شوند وجود ندارد. برخی از افراد مانند همسر یا ساکنین آپارتمان‌ها می‌توانند به عنوان صاحب خانه و برخی دیگر مثلاً فرزندان یا میهمان‌ها به عنوان استفاده کننده (User) شناخته شوند. برای هر کدام از افراد می‌توان دسترسی‌های جداگانه تعریف کرد و از ساعات ورود و خروج آن‌ها آمارگیری کرد. پدر و مادر‌ها همچنین می‌توانند مشخص کنند که با ورود فرزندشان به خانه به آن‌ها اطلاع داده شود.

Kevo قرار است در چند رنگ به قیمت ۱۹۹ تا ۲۴۹ دلار به فروش برسد. شرکت Kwikset هم‌اکنون سهم خوبی از بازار قفل و کلید دارد. لذا به راحتی می‌تواند قفل‌های الکترونیکی Kevo را بفروشد. به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک شاهد قفل‌هایی که با تلفن‌های هوشمند کار می‌کنند خواهیم بود. محصولی به نام ShareKey قبل از این معرفی شده بود که با مدار NFC که داخل بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی وجود دارد کار می‌کند. برای استفاده از این محصول باید گوشی را مانند کارت‌ بلیط‌های اتوبوس و مترو به قفل در نزدیک کنیم تا مدار NFC درون آن‌ها با هم ارتباط برقرار کنند و با شناسایی تلفن همراه، قفل باز شود.

 


           
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 22:45
ALI MIRZAIE


 

 

apple-vs-samsung

علمولوژی : این برای همه آشکار است که رابطه اپل و سامسونگ از چند سال گذشته تیره و تارتر از همیشه بوده است. در گذشته، این دو شرکت بهترین دوستان هم بوده اند. سامسونگ قطعاتی را برای اپل تهیه و اپل به سامسونگ هزینه ها را سخاوتمندانه پرداخت می کرد. اما پس از مدتی، جنگ قانونی آغاز شد! شرکت کوپرتینو زمانی شروع به کار کرد که سامسونگ برای هر اختراع کوچکی که برای بشر انجام می داد، اقدام به ثبت آن می کرد، و به اعتقاد استیو جابز آندروید یک محصول به سرقت رفته توسط اپل بود. هنگامی که سامسونگ شروع به دادخواهی از چیزهای ازدست رفته کرد، اپل از استفاده ی اجزای سامسونگ در دستگاه های خود دوری کرد. واضح است که هردو شرکت از این جریان آسیب دیدند. سامسونگ برای جبران جریان درآمدزایی که از اپل به دست می آمد و اپل برای پیدا کردن یک شرکت معتبر، برای تامین قطعات دستگاه هایش. این به نظر می رسید که اپل بدون کمک شرکت سامسونگ، به میزان قبل خوب پیش نمی رفت.

بر اساس گزارش جدید از کره تایمز، اپل مجبور به خرید پانلهای LCD از سامسونگ شده است و این باعث تعجب همگان شد. هرچند به نظر می رسید اپل با شرکای جدیدش، از جملهSHARP  و TSMC، به راحتی در حال همکاری است، اما قطعا مشکلی وجود داشته است.

به نظر می رسد که TFT LCD  کره ای در بازار، رشد عظیمی در سال ۲۰۱۳ کرده است. که اپل برای داشتن پانل های سامسونگ دوباره دست به کار شده است. فروش پانل های TFT  صفحه نمایش شرکت های کره ای مانندSoulbrain, Chemtronics, Global Display  و Avatec رشد بسیار زیادی کرده است.

یکی ازجدیدترین شرکای اپل، Sharp ، به تازگی تلاشش را به شدت افزایش داده است. البته سامسونگ نیزسهام عمده ی یک شرکت ورشکست شده ی ژاپنی را خریداری نموده است.

ممکن است یکی از دلایلی که اپل، دوباره برای خرید صفحه نمایش به شرکت سامسونگ روآورده ، این باشد که تولید نمایشگرهای TFT، از مهارت های بزرگ این شرکت است. ال جی، یکی از شرکای دیگر اپل، متکی به منابع خارجی برای تولید پانل های TFT است. در حالی که سامسونگ قادر به ساخت آنها در خانه ی خودش است و بسیار سریعتر این نوع صفحه نمایش ها را تولید می کند. به نظر می رسد اپل با استفاده از صفحه نمایش  TFT ال جی، در آی فون ، آی پد و Retina Macbook Pro خود، در صورت عدم مشارکت سامسونگ، همچنان می تواند در با این شرکت به رقابت بپردازند.



           
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 22:41
ALI MIRZAIE

 

Galaxy S4

علمولوژی : شما می توانید روی گوشی خودتان هر چیزی را که دلتان می خواهد داشته باشید، اما درمورد سخت افزارها ناچارید آنها را همان طوری که هستند قبول کنید. مانند سخت افزاری مثل دوربین. اما اگر گوشی شما Galaxy S4 است، باید به شما تبریک بگویم. شما می توانید خوشحال باشید چون دوربین گوشی شما واقعا درجه ۱ است. تولید کنندگان آندروید، همواره سخت در تلاشند تا کیفیت سخت افزاری مثل دوربین را بالا نگه دارند. تاکنون HTC در این زمینه جزو بهترین ها بوده یا شاید در بعضی از موارد ذره ای بهتر است. همین را می توان در مورد دستگاه های نوکیا نیز گفت، که به طرز باور نکردنی دوربین های فوق العاده خوبی، حتی در طولانی مدت دارند. با این حال یک مطالعه جدید، بین آخرین مدل Galaxy S4 و دو گوشی iPhone 5  و Lumia 920 صورت گرفته است.

این مطالعه توسط یک شرکت فرانسوی که متخصص در اپتیک دوربین و تکنولوژی سنسور تصویراست، بین دوربینی که بر ​​روی آی فون ۵ و نوکیا Lumia 920 در مقایسه با دوربینی که در سامسونگ گلکسی  S4قرار دارد، انجام شده است. در این آزمایش، رتبه DXO سامسونگ گلکسی S4 بالاتر از هر دو این دستگاه ها قرار گرفت و بهترین دوربین گوشی های هوشمند از بین این گوشی ها انتخاب شد. گلکسی اس S4 نمره ی ۷۹ از ۱۰۰ را دریافت کرد، درحالیکه دوگوشی آی فون ۵ وLumia 920 ، به ترتیب نمره از ۷۴ و ۶۴ از ۱۰۰ را کسب کردند. در عین حال، نوکیا ۸۰۸ PureView  بهترین دوربین را در بین همه ی  گوشی های هوشمند، داراست. دوربین این گوشی نمره ۸۱ از ۱۰۰ را دریافت کرد.

دوربین گلکسی S4 دارای عملکرد بسیارعالی است. فوکوس خودکار دقیق، کیفیت رنگ های روشن در انواع نورپردازی ها، و حفظ جزئیات در نور قابل ستایش است.

galaxy-s4-review-26

با این حال، از لحاظ عملکرد ویدیوئی، S4 امتیاز ۶۸ از ۱۰۰ را دریافت کرد و آیفون با تلاش زیاد امتیاز ۷۰ را از آن خود کرد. رنگ و بافت تولید شده توسط گلکسیS4  خوب است، اما در هنگام تثبیت کردن ، تصویر نور کافی ندارد و اندکی کم نور است. همچنین در فوکوس اتوماتیک اندکی مشکل دارد. اما درباره ی هر دو، عمل عکاسی و قابلیت های ویدیویی این دستگاه، مشخص شد که گلکسیS4  از Lumia 920 و آیفون ۵ بهتر است. به طور کلی  نمره ی نهایی سامسونگ ۷۵ و آی فون ۷۲ امتیاز بود.

شما درباره ی دوربین گلکسی S4 چه فکر می کنید؟ در زمان کوتاهی که من گلکسی S4 را شناختم باید بگویم که عملکردش بسیارعالی است. بخصوص درمورد عملکرد و فوکوس خودکار دوربین آن. اجازه دهید که ما افکار شما را در نظرات بدانیم!

 

 



           
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 22:40
ALI MIRZAIE

فارنت: پس از شایعات زیاد و درز تصاویر از دسته کنترل پلی استیشن ۴ امروز سونی رسماً این کنسول بازی را معرفی کرد و امکانات و ویژگی‌های آن را شرح داد هر چند در کنفرانس سونی خبری از خود کنسول بازی نبود!PS4ادامه مطلب.........

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 22:33
ALI MIRZAIE

 

 
Username:TRIAL-82506131
Password:sn2r2fxamb
 
Username:TRIAL-82506140
Password:vh7fbm78f5
 
Username:TRIAL-82506156
Password:ha4f8s48ju
 
Username:TRIAL-82506191
Password:32fvuc4hxj
 
Username:TRIAL-82506170
Password:bh6sbvkrc8
 
Username:TRIAL-82506220
Password:e67tjj576v
 
Username:TRIAL-82506235
Password:uctjcsbpj4
 
Username:TRIAL-82506247
Password:4spskbjbk7
 
Username:TRIAL-82506269
Password:s83v6r347f
 
Username:TRIAL-82507484
Password:dke2pukujj
 
Username:TRIAL-82507674
Password:mr43ccu4ep
 
Username:TRIAL-82509424
Password:b68eck5mak
 
Username:TRIAL-82512571
Password:cmea75v5um
 
Username:TRIAL-82512595
Password:mxxej7ns87
 
Username:TRIAL-82512611
Password:8ntffcjsb2
 
Username:TRIAL-82512633
Password:eep6v4cuha
 
Username:TRIAL-82512647
Password:thja2dv7j7
 
Username:TRIAL-82513941


           
سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, :: 14:47
ALI MIRZAIE
درباره وبلاگ


سلام دوستان من علی هستم از این که از وبلاگ من دیدن میکنین ازتون متشکر هستم امیدوارم خوشتون بیاد!!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان everything و آدرس alijjon98.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->


Alternative content