Information Technology(فناوری و اطلاعات)

 سوني بالاخره جزئيات کامل نسل بعدي کنسول بازي PlayStation را مشخص کرد. اين کنسول اوايل سال آتي ميلادي و با قيمتي معادل 399 دلار وارد بازار خواهد شد.

در نمايشگاه E3 امسال سوني جزئيات سخت افزاري کامل PlayStation 4 را منتشر کرد. از لحاظ طراحي، تغييرات بسياري بين PlayStation 4 و PlayStation 3 وجود دارد. ديگر از لبه هاي انحنا دار مدل گذشته خبري نيست و بدنه دستگاه ظاهري مدرن و تيز دارد.

اکثر قسمت‌هاي بدنه داراي روکش مات مشکي بوده ولي بخش‌هايي از آن براق مي‌باشد. همانند مدل پيشين، PlayStation 4 نيز داراي يک پايه مي‌باشد تا بتوان آن را به صورت عمودي نگه داشت.

ابعاد اين کنسول 275×53×305 ميلي متر، وزن آن معادل 2.8 کيلوگرم بوده و داراي يک خروجي HDMI، دو پورت USB 3.0 و يک پورت AUX براي دوربين است. وزن دسته بازي نيز 210 گرم است که يک باتري قدرتمند 1000 ميلي آمپر-ساعتي نيز در آن تعبيه شده است.

از ساير مشخصات فني PlayStation 4 مي‌توان به پردازنده هشت هسته اي AMD Jaguar به همراه پردازشگر گرافيکي Radeon، يک هاردديسک 500 گيگابايتي و 8 گيگابايت حافظه GDDR5 اشاره کرد.

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 11:24
ALI MIRZAIE

فارنت: پس از شایعات زیاد و درز تصاویر از دسته کنترل پلی استیشن ۴ امروز سونی رسماً این کنسول بازی را معرفی کرد و امکانات و ویژگی‌های آن را شرح داد هر چند در کنفرانس سونی خبری از خود کنسول بازی نبود!PS4ادامه مطلب.........

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 22:33
ALI MIRZAIE

 این اولین بازی از سری مکس پین می باشد که توسط شرکت Remedy Entertainment ساخته نشده است و همچنین توسط خالق این بازی یعنی Sam Lake نیز نوشته نشده است. رهبری نویسندگی بازی بر عهده ی Dan Houser بوده است. کسی که اکثر نسخه های GTA را نویسندگی کرده است، همچنین او کسی است بازی RDR را نویسندگی کرده بود. مکس پین ۳ (به انگلیسیMax Payne ۳)‏، یک بازی سبک سوم شخص تیراندازی از سری مکس پین توسط راک‌استار ونکوور ساخته و توسط شرکت راک‌استار گیمز در مارس ۲۰۱۲ برایپلی‌استیشن ۳[۴]، ایکس‌باکس ۳۶۰ و در سال ۲۰۱۲ برای ویندوز[۵] منتشر می‌شود.[۶]

Maxpayne3.png



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 10:30
ALI MIRZAIE

 دیگر کمتر کاربر و گیمری پیدا می‌شود که نسخه‌ای از بازی پرندگان خشمگین را بر روی تلفن همراه خود نصب نکرده و یا بر روی رایانه خود آنرا تجربه نکرده باشد.

بهمین دلیل نشریه آسیا تصمیم گرفته است که یک پرونده از این بازی و تاریخچه آن و سایر نکاتی که شاید برای علاقمندان این بازی جالب باشد را در پرونده‌ای جمع و جور تقدیم خوانندگان خود بکند.

 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 10:24
ALI MIRZAIE

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام دوستان من علی هستم از این که از وبلاگ من دیدن میکنین ازتون متشکر هستم امیدوارم خوشتون بیاد!!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان everything و آدرس alijjon98.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->


Alternative content