Information Technology(فناوری و اطلاعات)

از سوي کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات


کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه اتصال به شبکه ملی اطلاعات از طریق فناوری ADSL را تصویب کرد.

به گزارش تسنیم، محمدعلی فرقانی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام خبر فوق گفت: براساس این مصوبه، مشترکینی که از طریق فناوری ADSL به شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کنند، تعرفه دسترسی با سرعت دو مگابیت برثانیه و حداقل ده گیگابایت حجم اطلاعات دریافتی، 107 هزار ریال برای آنان تعیین شده و برای هر گیگابیت اضافی نیز حدود 4 هزار ریال پیش‌بینی شده است.

وی افزود: درصورت دسترسی همزمان مشترک به شبکه ملی اطلاعات و شبکه اینترنت، علاوه بر تعرفه‌های مصوب استفاده از اینترنت، تعرفه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات با سرعت دو مگابیت برثانیه و حداقل ده گیگا بایت حجم اطلاعات دریافتی 55 هزار ریال تعیین شده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اشاره به امکان اتصال پرسرعت و با کیفیت مشترکان از طریق شبکه ملی اطلاعات تصریح کرد: تعرفه‌های تعیین شده دسترسی به شبکه ملی اطلاعات 80 درصد پائین‌تر از تعرفه‌های دسترسی به اینترنت با شرایط مشابه است.



           
دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, :: 21:30
ALI MIRZAIE

 

 
Username:TRIAL-82506131
Password:sn2r2fxamb
 
Username:TRIAL-82506140
Password:vh7fbm78f5
 
Username:TRIAL-82506156
Password:ha4f8s48ju
 
Username:TRIAL-82506191
Password:32fvuc4hxj
 
Username:TRIAL-82506170
Password:bh6sbvkrc8
 
Username:TRIAL-82506220
Password:e67tjj576v
 
Username:TRIAL-82506235
Password:uctjcsbpj4
 
Username:TRIAL-82506247
Password:4spskbjbk7
 
Username:TRIAL-82506269
Password:s83v6r347f
 
Username:TRIAL-82507484
Password:dke2pukujj
 
Username:TRIAL-82507674
Password:mr43ccu4ep
 
Username:TRIAL-82509424
Password:b68eck5mak
 
Username:TRIAL-82512571
Password:cmea75v5um
 
Username:TRIAL-82512595
Password:mxxej7ns87
 
Username:TRIAL-82512611
Password:8ntffcjsb2
 
Username:TRIAL-82512633
Password:eep6v4cuha
 
Username:TRIAL-82512647
Password:thja2dv7j7
 
Username:TRIAL-82513941


           
سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, :: 14:47
ALI MIRZAIE

 

اگر طرفدار بازی محبوب استارکرافت محصول جاودانه بلیزارد هستید، در موتور جستجوی گوگل عبارت Zerg Rush را تایپ کنید و منتظر حمله زرگ‌ها بمانید. در این شوخی بامزه گوگل، APM شما محاسبه می‌شود و می‌توانید امتیاز خود را نیز در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

استارکرافت یکی از محبوب‌ترین محصولات بلیزارد است که در سرتاسر دنیا طرفدارن پروپا قرصی دارد.

گوگل در سالگرد تولد این بازی استراتژی که گیم ملی کره‌جنوبی نیز به حساب می‌آید، شوخی بامزه را به راه انداخته که برای مشاهده آن کافی است عبارت Zerg Rush را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید و منتظر بمانید تا O‌ها به صفحه جستجوی شما حمله ور شوند.

اگر برروی صفحه جستجو دوبار کلیک کنید نشانگر ماوس به شکل + تغییر می‌کند و سپس می‌توانید Oها که حکم زرگ را دارند با چند بار کلیک برروی هر کدام از بین ببرید. APM یا تعداد اکشن‌ها در دقیقه نیز محاسبه شده و حتی می‌توانید امتیاز خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

APM بعضی از بازیکنان حرفه‌ای استارکرافت و وارکرافت به ۸۰۰ حرکت در دقیقه می‌رسد یعنی بعضی از بازیکنان حرفه‌ای این دو بازی که معمولا کره‌ای هستند قادرند در یک دقیقه بیش از ۸۰۰ عمل شامل حمله کردن، انتخاب کردن یونیت‌های بازی، ساختن یونیت و یا ساختمان‌های مختلف و غیره را انجام دهند.



           
سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 20:46
ALI MIRZAIE

 

از این که هک شده اید حس عجیب و مضحکی دارید، اما دقیقاً نمی دانید در مرحله ی بعدی چکار کنید. اگر مانند اکثر مردم باشید، نمی دانید الزاماً باید کجا را بگردید تا شواهدی برای به خطر افتادن سیستم تان بیابید. حال نگاهی می اندازیم به چند مورد از شواهد رایجتر که ممکن است پس از ایجاد عیب در سیستم پیدا کنید.



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 20:41
ALI MIRZAIE

 


فاوانیوز:
 دفتر حسابرسی دولت ایالات‌متحده چندی پیش گزارشی را منتشر‌کرد که در بخشی از آن اطلاعات یا راهکارهای مفیدی برای استفاده آژانس‌ها و بخش‌های دولتی در تأمین هرچه بیشتر امنیت سایبری مطرح شده‌بود...

دفتر حسابرسی دولت ایالات‌متحده چندی پیش گزارشی را منتشر‌کرد که در بخشی از آن اطلاعات یا راهکارهای مفیدی برای استفاده آژانس‌ها و بخش‌های دولتی در تأمین هرچه بیشتر امنیت سایبری مطرح شده‌بود. قسمتی از این گزارش نیز گونه‌های مختلفی از شیوه‌های حمله‌های سایبری را تعریف کرده‌بود که مایکل کانی (Michael Conney )   از نت‌ورک‌ورلد بخش یاد شده را به همراه توضیحاتی در این سایت منتشر‌کرد. آنچه در ادامه می‌آید، تعریف این نهاد مسئول دولتی از برخی کلیدواژه‌های مربوط به حمله‌های اینترنتی است.

حمله‌ای که برای به‌اجرا درآوردن اسکریپت‌های خود در مرورگر از منابع وب سود می‌برد Cross-site scripting نامیده می‌شود. این حمله وقتی روی می‌دهد که کاربر با مرورگر خود از یک ‌سایت آلوده بازدید‌کرده یا لینک مربوط به یک صفحه آلاینده را کلیک کند. خطرناک‌ترین نتیجه‌ای که این حمله‌ها در پی دارند سو‌ء‌استفاده از دیگر ضعف‌های موجود در سیستم کاربر است، یعنی مهاجم می‌تواند با سو‌ء‌استفاده از آن ضعف‌ها، کوکی‌ها را (داده‌هایی که بین وب‌سرور و مرورگر دست‌به‌دست می‌شوند) سرقت کرده؛ ضربه‌کلیدها را ضبط‌کند؛ از صفحه نمایشگر عکس بگیرد؛ اطلاعات شبکه را مرور و آن‌ها را گردآوری‌کند و همچنین از راه‌ دور به کامپیوتر کاربر دسترسی پیدا کرده و آن‌را کنترل کند.

Denial-of-service

این حمله‌ که به اختصار DoS هم خوانده می‌شود، با اشغال کردن منابع سیستم، شبکه یا برنامه آن‌را تضعیف می‌کند.

Distributed denial-of-service

این حمله که به‌طور خلاصه به‌ آن DDoS گفته می‌شود، گونه‌ای از حمله DoS است که برای مقاصد خود از چندین میزبان استفاده می‌کند و مجموعه‌ای از منابع یک شبکه را اشغال کرده و برای نمونه، باعث می‌شود تا سرویس‌دهی یک سایت برای مدتی مختل شود.

Logic bomb

بمب منطقی قطعه برنامه‌ای است که آن‌را وارد یک نرم‌افزار خاص‌می‌کنند تا تحت شرایط مشخصی عمل کند. می‌توان شرایط «اگر و آنگاه» را برای عمل‌کردن بمب‌های منطقی در نظر گرفت.

Phishing

فیشینگ را می‌توان شکل دیجیتال مهندسی‌اجتماعی قلمداد‌کرد. مهاجمان در این شیوه ایمیل‌هایی را برای مردم می‌فرستند و وانمود‌می‌کنند که این ایمیل‌ها از طرف بانک یا مؤسسه معتبری ارسال شده‌اند و از کاربر می‌خواهند تا با کلیک روی لینکی که در ایمیل داده شده به سایت اصلی رفته و اطلاعات درخواست شده را وارد کنند تا مثلاً  ایرادی که در حساب بانکی‌‌شان روی داده برطرف شود. اما کلیک روی این لینک کاربر را به سایت جعلی منتقل می‌‌کند و چون ظاهر سایت بسیار شبیه سایت معتبر و اصلی طراحی می‌شود، ممکن است باورپذیر جلوه کند. وارد کردن اطلاعات در این سایت‌های جعلی آن‌ها را در دسترس مهاجمان قرار می‌دهد.

[در چنین مواردی پیشنهاد می‌شود، پیش از کلیک روی لینک مشکوک، ماوس را روی آن نگاه دارید تا آدرس سایت در پایین مرورگر یا در نوار باریکی که همزمان ظاهر می‌شود به نمایش درآید. سپس آن‌را با آدرس واقعی بانک یا مؤسسه اصلی مقایسه کنید و اگر یکسان نبودکلیک نکنید.]

Passive wiretapping

در حمله‌های Passive wiretapping داده‌ها پایش یا ضبط می‌شوند. برای نمونه وقتی یک رمزعبور همان‌طور که هست (و نه به‌صورت رمزنگاری شده) روی یک لینک ارتباطی منتقل می‌شود، مجرمان می‌توانند آن‌را با استفاده از این شیوه رصد کنند. این حمله کمابیش نامحسوس انجام می‌شود و روی داده‌ها تأثیری نمی‌گذارد.

SQL injection

حمله‌ای است که در آن فرآیند جست‌وجوی پایگاه‌داده برنامه‌های وب دستکاری می‌شود. از این حمله برای دسترسی غیرمجاز به اطلاعات حساس در پایگاه‌داده‌ها بهره می‌گیرند.

Trojan horse

برنامه‌ای کامپیوتری که وانمود می‌کند کاربرد مفیدی دارد و حتی شاید همین‌طور هم باشد، اما در ورای این ظاهر فریبنده، بدافزاری پنهان شده که مکانیسم‌های امنیتی را دور می‌زند.

Virus

یک برنامه کامپیوتری است که می‌تواند بدون اجازه و آگاهی کاربر خود را کپی‌کرده و کامپیوتر را آلوده کند. ویروس‌ها اثرات گوناگونی دارند و برای نمونه می‌توانند داده‌های کامپیوتر را خراب یا آن‌ها را پاک‌کنند. تفاوت ویروس با کرم (worm) در این است که ویروس برای تکثیر شدن به دخالت عامل انسانی نیاز دارد، اما کرم به‌طور خودکار تکثیر می‌شود.

War driving

مهاجم در این شیوه با استفاده از کامپیوتر و اتصال بی‌سیم (و گاهی با بهره‌گیری از یک آنتن قوی) در دیگر شبکه‌های بی‌سیمی که در همسایگی‌‌اش قرار دارند، گشت و گذار می‌کند تا آن‌هایی را که فاقد سدهای امنیتی کافی هستند، پیدا کند.

Worm

کرم (worm) برنامه‌ای است که به‌طور خودکار تکثیر‌می‌شود و در کامپیوتر خانه می‌کند و همان‌طور که گفته‌شد، برای این‌کار به دخالت کاربر نیاز ندارند. کرم‌ها برای تکثیر‌شدن از سازوکارهای موجود در خود شبکه استفاده می‌کنند.

Zero-day exploit

بعضی از ضعف‌های موجود در برنامه‌های رایج و هرچند معتبر از چشم تولیدکنندگان و پژوهشگران پنهان می‌ماند و بین آشکار شدن‌آن‌ها و انتشار اصلاحیه‌های امنیتی‌ فاصله می‌افتد. حمله‌هایی که با سوء‌استفاده از این ضعف‌ها انجام می‌شود، حمله روز صفر یا zero-day exploit خوانده می‌شود. در بسیاری از مواقع بدافزار را همان کسی می‌نویسد که ضعف ناشناخته را کشف کرده‌است. این حمله‌ها به دلیل ناشناخته بودن ضعف‌ها و پوشانده نشدن‌شان بسیار‌گسترش می‌یابند.


           
سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 16:19
ALI MIRZAIE

 بخوای نخوای دوست داشته باشی یا نداشته باشی مارک زاکربرگ با ایده ی جالب خود اینترنت و ارتباطات مردمی آن را به کل از نو تعریف کرد و با جمعیت ۵۰۰ میلیون نفری خود در صدر جدول شبکه های اجتماعی دنیا قرار گرفته و بعید به نظر میاد حالا حالا ها نزول کردنی باشه .

جالبه بدونید در یک نظر سنجی جمع و جور سوال شده که آیا از فیس بوک خوشتون میاد یا نه  و در جوابی غیر قابل باور ۳۴٫۹ درصد گفته اند به هیچ وجه ؛ فیس بوک یک شیطان است . ۲۸٫۸ درصد نیز گفته اند شیطان فیس بوک را تحمل می کنند چون به نفع آنهاست و بقیه هم جواب مثبت داده اند .

۸ تا از wallpaper های زیبا از فیس بوک را براتون گذاشتم .

کاغذ دیواری فیس بوک

ارتباط جهانی

facebook



           
یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 19:7
ALI MIRZAIE

 بر اساس آخرین گزارش ها از بلومبرگ ، قیمتی که سرمایه گذاران روی فیس بوک گذاشتند آن را به رتبه دوم شرکتهای پرارزش اینترنتی ارتقا داد . این در حالیست که تا قبل از این فیس بوک در رتبه سوم و پایین تر گوگل و آمازون قرار داشت . بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا که ۸۲٫۹ میلیارد دلار ارزش گذاری شده به هیچ وجه حریف غول دنیای اینترنت و بزرگترین موتور جستجوی دنیا که ارزشی بالغ بر ۱۹۲ میلیارد دلار دارد نشد. پیشی گرفتن از گوگل برای مارک زاکربرگ کار بسیار دشواری به نظر میاد . به نظر شما آیا فیس بوک می تونه از گوگل پیشی بگیرد ؟ یا اصلا مستحق رسیدن به رتبه اول هست یا نه ؟



           
یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 19:1
ALI MIRZAIE

 به فکر تو هستم
Thinking Of You
TOY

تا دفعه بعد

Till Next Time
TNT

بعدا می بینمت
See You Later


SYL8TR
به زودی می بینمت
See You Soon


می بینمت
See You
CU 

ادامه مطلب.....



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 10:58
ALI MIRZAIE

 Facebook

Sends me a message به من مسیج بفرست
Adds me as a friend من را به عنوان دوست اضافه کن
Confirms a friendship request تایید درخواست دوستی
Posts on my Wall ارسال پست روی صفحه وال من
Pokes me کسی که در کار من فضولی میکند
Has a birthday coming up (weekly email) وقتی یک تولد نزدیک میشود
Asks me to confirm friend detail سوال از من هنگام تایید دوست
Requests to list me as family تقاضاها برای لیست کردن من به عنوان اعضای فامیل
Confirms a family request تایید یک درخواست خانوادگی
Suggests a friend to me پیشنهاد یک دوست به من
Adds a friend I suggested اضافه شدن یک دوست که من پیشنهاد کرده بودم
I invited joins Facebook کسانی را که من فیس بوک برای عضویت دعوت کرده و عضو شده اند
Tags me in a post ضمیمه شدن من به یک پست
Comments on a post I was tagged in نظر در پستی که من به آن ضمیمه شده ام
Suggests a profile picture for me پیشنهاد یک عکس پروفایل به من
 

 آموزش اصطلاحات و عبارات رایج در فیس بوک



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 10:56
ALI MIRZAIE

 فيس بوک چيست؟

فيس بوک (Facebook) يک سايت اجتماعي است که توسط سازنده جوان خود مارک زاکربرگ (Mark Zuckerberg) در چهارم فوريه سال 2004 راه اندازي شد.اين سايت هم اکنون از نظر تعداد کاربر عضو و نيز از نظر کارشناسان، در زمينه سايت هاي اجتماعي، برتر از ماي اسپيس و امثال آن و در حقيقت در زمينه کاري خود، سايت شماره 1 جهان محسوب مي شود. 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 10:52
ALI MIRZAIE

 حتما همه شما دوست داريد كره زمين را از طريق ماهواره ها و به صورت زنده مشاهده كنيد  آن هم بدون هيچ نرم افزاري

 

امروز ناسا اين امكان را در اختيار شما قرار داده با استفاده از لينك زير مي توانيد تصاوير كاملا زنده را از سطح كره زمين دريافت و روي آن زوم نماييد

 

پيشنهاد ميكنم هر۳دقيقه تصوير را به وسيله دكمه آپديت موجود در سايت به روز رساني كنيد .

 

توجه داشته باشيد اگر روي قسمت ديگر تصوير كره زمين كليك كنيد مبينيد كه نيم كره ديگر در تاريكي است و كاملا متوجه مي شويد اين تصاوير واقعي و زنده هستند

 تصاوير لحظه به لحظه ازماهواره ناسا



           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 17:25
ALI MIRZAIE

 اینم یه سایت برای smsمجانی عالیه ببینین

http://www.e-freesms.com/sms2.php sms majani



           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 17:18
ALI MIRZAIE

 توییتر چیست؟

بنیان گذاران آن چه کسانی هستند؟

هدف از راه اندازی این شبکه اجتماعی چه بوده است؟

نقش توییتر در سازمان دهی انقلاب ها و اعتراضات داخلی چیست؟

آیا توییتر به ابزار جاسوسی سرویس های اطلاعاتی تبدیل شده است؟



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 16:40
ALI MIRZAIE

 

مراقب این ایمیل مشکوک باشید + راه حل

“سلام .من ای‌میل آدرسم را عوض کردم از این به بعد با این ای‌میل آدرس به من میل بزنید” شاید شما هم ایمیلی با این مضمون دریافت کرده باشید که طی هفته گذشته برای برخی از کاربران اینترنت ارسال شده است.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 15:37
ALI MIRZAIE

 فرد نفوذی به داخل سیستم نامه های الکترونیکی پایگاه مطالعاتی آب و هوا در انگلستان، نامه ها و مدارکی را از این پایگاه بر روی اینترنت منتشر کرده که نشان می دهد دانشمندان با پیچیده کردن اطلاعات و فریب مردم قصد باوراندن تئوری گرمای جهانی را دارند اما دانشمندان اعلام کرده اند متن این نامه ها تغییر پیدا کرده و تنها نشان می دهند که دانشمندان در حال گفتگوهای بی پرده و صریح در رابطه با بحران گرمای جهانی بوده اند.

در ادامه لیستی از مشهورترین هکرهای جهان که هر یک خسارات قابل توجهی را به شرکتهای مختلف وارد آورده اند و در نشریه تلگراف منتشر شده است، ارائه می شود.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 15:35
ALI MIRZAIE

 آیا می خواهید در پرطرفدارترین شبکه اجتماعی جهان کاربر آداب دانی باشید که باعث آزار و مزاحمت دیگران نمی شود؟ این چند نکته ساده و مهم را که سایت های فن آوری توصیه می کنند، رعایت کنید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزار دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از دویچه وله، حالا دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که اهل وب گردی و جهان مجازی باشد و عضو فیس بوک نباشد. خیلی ها دیگر به جای ردوبدل کردن شماره تلفن و ای میل، اول اسم یکدیگر را در فیس بوک جست وجو می کنند و برای هم درخواست دوستی می فرستند.

شمار بیشتری از کاربران هم حالا در فیس بوک از حال و احوال دوستان خود در سراسر دنیا باخبر می شوند و حال و روز خود را قبل از هرکجا، در فیس بوک استاتوس می کنند. فیس بوک هم مثل هر جامعه ی بزرگ دیگری کم کم قاعده و آداب خودش را پیدا کرده است.

اگر می خواهید کاربر آداب دان و معقول این جامعه ی مجازی باشید که فعالیت هایش برای دیگران دردسر ندارد و موس کامپیوتر دوستان تان روی دکمه ی “هاید” کلیک نمی کند تا فعالیت های شما از چشم شان دور شود، نکته های زیر را که سایت فن آوری “بازفید” و “مشبل” توصیه می کنند، رعایت کنید:



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 15:32
ALI MIRZAIE

 یوتیوب (به انگلیسی: YouTube)‏ سومین وب‌گاه پرطرفدار دنیا پس از فیس‌بوک و گوگل و پیش از یاهو! و بزرگترین شاخهٔ گوگل است که در نوار ابزار این وب‌گاه دیده می‌شود. یوتیوب معروف‌ترین وب‌گاه بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند پی‌پل در فوریه سال ۲۰۰۵ ایجاد شد. چاد هرلی، استیو چن، و جاوید کریم پس از موفقیت‌های وب‌گاه فلیکر، تصمیم به ایجاد یوتیوب گرفتند.

این شرکت در سان برونو، کالیفرنیا و با استفاده از آدوبی فلش ویدئو و اچ‌تی‌ام‌ال۵ برای نمایش انواع ویدئوها مانند کلیپ‌های فیلم، کلیپ‌های تلویزیون و کلیپ‌های موسیقی و هم چنین فیلم‌های وبلاگ‌ها و فیلم‌های اوریجینال ایجاد شده‌است. این شرکت به کاربرانش این امکان را می‌دهد که ویدئوها را بر روی صفحات وب، وب‌نوشت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. این وب‌گاه قابلیت پشتیبانی از ویدئوهای سه‌بعدی و آناگلیف را دارد و با فرمت‌های مختلفی از جمله فلش ویدئو سازگاری دارد. ویدئوهای این شرکت را می‌توان در پلی‌استیشن ۳، وی، وایکس‌باکس لایو نیز تماشا کرد. نسخهٔ تلفن همراه این وب‌گاه به صورت یک نرم‌افزار بر روی پلت فرم اندروید نیز در دسترس است.

ویدئوی چارلی انگشت منو گاز گرفت پربازدیدترین ویدئوی یوتیوب است که در ماه مه سال ۲۰۱۱ بیش از ۳۷۵ میلیون بار بازدید شد. ویاکوم از شرکت‌های علیه یوتیوب بود که با رای دادگاه به منظور انتشار ویدئوهای خصوصی‌اش در این وب‌گاه، ۱ میلیارد دلار از یوتیوب خسارت گرفت. این وب‌گاه مجهز به سیستم تشخیص حق تکثیر است و ویدئوهای نقض حق تکثیر را بر روی وب‌گاه منتشر نمی‌کند. البته این سیستم گاهی اوقات دچار اشتباه می‌شود.

بیشتر ویدئوهای این شرکت توسط افراد عادی و بعضی از ویدئوها توسط شرکت‌ها و رسانه‌هایی مانند سی‌بی‌اس، بی‌بی‌سی، هیولو، ویوو و برخی سازمان‌های دیگر و برخی توسط خود یوتیوب بارگذاری شوند. افراد ثبت نام نکرده بارگذاری‌هایشان محدود است؛ اما افراد ثبت نام کرده می‌توانند ویدئوهای نامحدودی را بارگذاری کنند. فقط کاربران ثبت نام شدهٔ به سن ۱۸ سال رسیده اجازهٔ بارگذاری ویدئوهایی با محتوای توهین آمیز را دارند. سرانجام این شرکت توسط شرکت ال‌ال‌سی پایه‌گذاری شد و در نوامبر ۲۰۰۶، توسط شرکت گوگل با قیمت ۱٫۶۵ میلیارد دلار آمریکا خریداری شد و هم‌اکنون از شاخه‌های گوگل است.

یوتیوب پس از پخش ویدئوهای مربوط به اعتراضات مردم ایران به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ در ایران فیلتر شد. مدتی پیش، چاد هرلی از سمت مدیریت کل یوتیوب کناره گیری کرد و یک مرد ۳۳ سالهٔ ایرانی-آمریکایی به نام سالار کمانگر را به عنوان مدیر کل یوتیوب منصوب کرد.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 21:25
ALI MIRZAIE

 (هم اکنون که این تایپیک را می نویسم دارم از مرورگر کروم استفاده می کنم)
الگوی اصلی صفحهمطابق با سایر محصولات گوگل می باشد. رنگ پیش فرض آبی روشن و تمامی منو ها و کادر ها دارای سایه می باشند، در یک کلام میتوان گفت که با مشاهده ی صفحه ی نخست این مرورگر اولین چیزی که به یاد می آورید گوگل است.!!!به این صورت که در بالای صفحه نواری از BookMark ها قرار داده شده، در وسط صفحه وب سایت هایی که شما بیشترین بازدید را از آنها داشته اید به مرور زمان لیست می شود و با کلیک بر روی تصویر آنها به وب سایت مورد نظرتان ارجاع داده می شوید.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 17:23
ALI MIRZAIE

 اینترانت ملی ایران نام پروژه‌ای است که گفته می‌شود قرار است تا پایان برنامهٔ پنجم توسعه کامل گردد. پایگاه اطلاع‌رسانی دولت یکی از اهداف مهم این پروژه را ایجاد امنیت و مصون ماندن از حملات اینترنتی و مقابله با آمریکا در جنگ نرم بیان کرده است. رضا تقی‌پور (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) در این باره افزوده است که اینترنت در کنار شبکهٔ ملی به همان شکلی که وجود داشته همچنان باقی خواهد ماند و با اجرای این طرح امکان پیاده‌سازی تلویزیون اینترنتی، ویدئو درخواستی، آموزش از راه دور، دورکاری، سلامت الکترونیکی و تجارت الکترونیکی به وجود خواهد آمد. از مهمترین ویژگی‌های این شبکه، پهنای باند آن (تا دو مگابیت بر ثانیه) بیان شده است. از طرف دیگر پیام کرباسی (سخنگویانجمن نظام صنفی رایانه‌ای) اظهار داشته که پس از راه‌اندازی شبکه ملی، ارتباطات اینترنتی ایران با اینترنت جهانی قطع خواهد شد و دسترسی به برخی از وب‌گاههای جهانی ممکن نخواهد بود.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 17:19
ALI MIRZAIE

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام دوستان من علی هستم از این که از وبلاگ من دیدن میکنین ازتون متشکر هستم امیدوارم خوشتون بیاد!!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان everything و آدرس alijjon98.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->


Alternative content