Information Technology(فناوری و اطلاعات)

 به گفته سونی سخت‌افزار پلی‌استیشن ۴ یا به اختصار PS4 سخت افزاری یک کامپیوتر سوپرشارژ شده است تا بتواند مدتها در عرصه گرافیک و گیم پلی پیشتاز باشد. به صورت دقیق‌تر PlayStation 4 از یک پردازنده سفارشی AMD x86-64 با هشت هسته Jaquar به همراه کارت گرافیک AMD Radeon با قابلیت پردازشی ۱٫۸۴ TFLOPS یا ۱٫۸۴ ترافلاپس بهره‌مند شده است که ۸ گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 دارد. این کنسول همانند نسل قبلی دارای هارددیسک داخلی بوده و درایو بلوری با سرعت ۶x و DVD با سرعت ۸x را به همراه پورت USB 3.0 در خود جای داده است. از دیگر مشخصات PS4 می‌توان به پورت گیگابیت اترنت، وای‌فای، بلوتوث ۲٫۱، HDMI، خروجی تلویزیون آنالوگ و خروجی صوتی S/PDIF اشاره کرد.

DualShock-4

دسته کنترل پلی استیشن جدید با نام DualShock 4 برخلاف خود کنسول در کنفرانس رونمایی شد که امکانات جالب توجهی دارد؛ این دسته یک دکمه اختصاصی Share داشته و یک نوار نورانی برای تمایز بازیکن‌ها دارد که همچنین در بعضی بازی‌ها برای هشدار به بازیکن در شرایط مختلف نیز استفاده می شود.

PS4-DualShock-4

این دسته همچنین امکانات جالبی مانند اسپیکر، صفحه لمسی خازنی، سنسو شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، پورت MicroUSB، پورت هدست استریو و باتری ۱۰۰۰ میلی‌آمپری نیز دارد که DualShock 4 را از دیگر دسته‌های بازی متمایز کرده است. دکمه Share روی این دسته برای به اشتراک‌گذاری تصاویر بازی و استریم کردن آن برای تماشا به کار می‌رود.

PlayStation-4-Eye

همان‌طور که انتظار می‌رفت دوربین PlayStation 4 Eye با دو لنز ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی و فوکوس ثابت F/2.0، با ۸۵ درجه زاویه دید و حداقل فاصله فوکوس ۳۰ سانتی‌متر به همراه چهار میکروفون حرکات شما را تحت نظر می‌گیرد تا تجربه لذت بخش تری از بازی داشته باشید.

Gaikai-PS4

پلی‌استیشن ۴ با فناوری Gaikai امکان بازی کردن عناوین مختلف را پیش از خرید فراهم کرده است و حتی در هنگام دانلود آن‌ها می‌توانید بازی را آغاز کنید. با این‌که به اعلام سونی بازی‌های پلی‌ استیشن ۳ روی کنسول جدید اجرا نمی‌شوند انتظار می‌رود با این فناوری حتی بازی‌های پلی استیشن ۱ و ۲ نیز بر روی PS4 استریم شوند. همچنین اگر از علاقمندان PSVita هستید سونی می‌گوید که با قابلیت Remote Play قادر خواهید بود تا تمامی بازی‌های PS4 را از طریق WiFi روی ویتا بازی کنید.

PS4-Remote-Play

یک اپلیکیشن به نام PlayStation App نیز در دست ساخت است که به کاربران موبایل و تبلت‌ها با سیستم‌عامل iOS یا اندروید امکان می‌دهد برخی قابلیت‌ها مانند نمایش نقشه را روی گجت‌های خودشان مشاهده کنند.

PS4-Killzone

چندین عنوان بازی هم در این کنفرانس برای پلی استیشن جدید رونمایی شد تا قدرت گرافیکی آن را به رخ علاقمندان بکشد. از جمله این عناوین می‌توان به Kill Zone: Shadow Fall ، Deep Down، Watch Dogs، Diablo IIIوiablo III Shadow Fallن به  این ی پلی استیشن جدید رونمایی شد تا قدرت گرافیکی آن را به رخ علاقمندان بکشد. این  و Destiny اشاره کرد. ویدئوی تمامی بازی‌های آماده شده را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. سونی همچنین شایعات مبنی بر جلوگیری از استفاده بازی‌های دست دوم را رد کرد و اعلام کرد که چنین سیستمی برای پلی استیشن ۴ در نظر گرفته نشده است.

PS4-Destiny

پلی استیشن ۴ قرار است تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی درست زمان تعطیلات به بازارهای جهانی عرضه شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 22:33
ALI MIRZAIE

درباره وبلاگ


سلام دوستان من علی هستم از این که از وبلاگ من دیدن میکنین ازتون متشکر هستم امیدوارم خوشتون بیاد!!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان everything و آدرس alijjon98.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->