گوشی های هوشمند سامسونگ با نمایشگر های منعطف در راهند
 
Information Technology(فناوری و اطلاعات)

 

گوشی های سامسونگ با نمایشگر های منعطف

مثل اینکه سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند دست بردار نیست و آمده که در این بازار پر سر و صدا و داغ ،‌حالا حالا ها سودآوری کند . این بار با معرفی گوشی های منعطف البته نمایشگر های تا شدنی .

شایعه ها در باره این گوشی که احتمالا با مدل GT-B9150 به بازار خواهد آمد زیاد شده و تجربه ثابت کرده که این شایعات به حقیقت تبدیل خواهند شد . پردازنده این گوشی Exynos 5250 می باشد که فرکانس کلاک آن ۱٫۷ گیگا هرتز است . دوربین ۸ مگا پیکسلی عقب و دوربین ۲ مگا پیکسلی در جلو . ۲ گیگا بایت حافظه رم ، وای فای ، بلوتوث ،‌ تکنولوژی NFC ، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت ، نمایشگر سوپر AMOLED به اندازه ۵٫۳ اینچ و با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۶۷۲ ، سیستم عامل اندروید Jelly Bean از ویژگی های این گوشی هوشمند خواهد بود .

سامسونگ به دلیل طراحی و تولید پردازنده و چیپ ست های مختلف ، در چند سال اخیر بازار الکترونیک دنیا را به شدت تحت تاثیر خودش قرار داده .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 19:2
ALI MIRZAIE

درباره وبلاگ


سلام دوستان من علی هستم از این که از وبلاگ من دیدن میکنین ازتون متشکر هستم امیدوارم خوشتون بیاد!!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان everything و آدرس alijjon98.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->