جایزه ۱ میلیون دلاری گوگل برای هکر گوگل کروم
 
Information Technology(فناوری و اطلاعات)

 

جایزه برای هک گوگل کروم

وقتی صحبت از اینترنت و شبکه میشه همیشه مسائل امنیتی و شخصی پای ثابت هستند . سایتی که از امنیت بالایی برخوردار نیست مثل ماشینی میمونه که درهاش بازه . از طرفی از قدیم هم این رسم بوده که برخی شرکت ها برای به رخ کشیدن محصولات خود ، یک جایزه برای نقض محصول قرار می دادند . یه ویدئو دیدم که مدیر یک شرکت تولید شیشه های ضد گلوله برای اینکه استحکام شیشه های تولیدی خودشون رو به دید عموم بگذاره ، شخصا پشت این شیشه ها و در برابر گلوله های قدرتمند کلاشینکف قرار گرفت .

چندی پیش اپل هم برای ۲۵ میلیاردمین نفری که از فروشگاه اپلیکیشن ، دانلود انجام دهد جایزه ۱۰۰۰۰ دلاریگذاشته بود و حالا نوبت گوگل است . گوگل برای فردی که بتواند مرورگر گوگل کروم رو هک کنه مبلغ ۱ میلیون دلار جایزه گذاشته و گفته اگر چند نفر در سراسر دنیا موفق به انجا این کار شدند ف ۱ میلیون دلار بین آنها و بسته به زحمتی که کشیده اند تقسیم می شود .

دوستانی که در این زمینه ادعا دارند دست به کار شوند !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 18:58
ALI MIRZAIE

درباره وبلاگ


سلام دوستان من علی هستم از این که از وبلاگ من دیدن میکنین ازتون متشکر هستم امیدوارم خوشتون بیاد!!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان everything و آدرس alijjon98.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->