هم عکاس باشید و هم در عکس
 
Information Technology(فناوری و اطلاعات)

 اگر می ‌خواهید از جمع دوستان‌تان عکس بگیرید، تصویر شما نیز توسط دوربینی که به سمت عکاس تعبیه شده، روی صفحه‌ نمایش ظاهر می شود.

باشگاه خبرنگاران، از دوره ای که دوربین های عکاسی در خانه ها رواج پیدا کرد، این دغدغه برای گیرنده عکس وجود داشت که خودش نیز در تصویر ضبط شده حضور داشته باشد. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده دوربین ها از تایمر، این مشکل تا حدودی رفع شد اما باز هم نیاز به مکانی ثابت و مناسب برای قراردادن دوربین بود.

اگر چه تاکنون دوربین‌ های دیجیتالی زیادی با امکانات ویژه به بازار عرضه شده ولی نمونه ای که اخیرا معرفی شده در نوع خود بی‌ نظیر است.

این دوربین دیجیتالی چنانچه عکاس هنگام عکاسی مایل باشد، می ‌تواند همزمان علاوه بر سوژه مورد نظر، تصویر خود را نیز روی صفحه ‌نمایش مشاهده کرده و همزمان دو تصویر را با هم در یک عکس داشته باشد.

هم عکاس باشید و هم در عکس +تصویر

برای مثال اگر می ‌خواهید از جمع دوستان‌ تان عکس بگیرید، تصویر شما نیز به عنوان عکاس توسط دوربینی که به سمت عکاس تعبیه شده است، روی صفحه‌ نمایش ظاهر شده و با فشار دکمه، هر دو تصویر (تصویر دوستان شما و خود شما) با هم در یک عکس قرار می‌ گیرد.

وجود دوربین دوم که عمدتا در گوشی های تلفن همراه با قابلیت تماس تصویری به کار می رود، باعث انجام این کار در دوربین فوق می‌ شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 15:39
ALI MIRZAIE

درباره وبلاگ


سلام دوستان من علی هستم از این که از وبلاگ من دیدن میکنین ازتون متشکر هستم امیدوارم خوشتون بیاد!!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان everything و آدرس alijjon98.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->