برترین هکرهای دنیا+عکس
 
Information Technology(فناوری و اطلاعات)

 کوین میتنیک:

برترین هکرهای دنیا+عکس

کوین پولسن:

برترین هکرهای دنیا+عکس

نفوذ به خطوط تلفنی ایستگاه رادیویی لس آنجلس به منظور برنده شدن در رقابت تلفنی که ایستگاه رادیویی در حال اجرای آن بود، اولین رسوایی فعالیتهای هکری پولسن به شمار می رود. وی با نام مستعار “دانته تاریک” جرائم رایانه ای دیگری از قبیل هک کردن پایگاه داده های تجسسهای فدرال را مرتکب شده و پس از آن دستگیر شد. وی پس از آزادی حرفه روزنامه نگاری را در پیش گرفته است.

آدرین لامو:

برترین هکرهای دنیا+عکس

استفن وزنیاک:

وی به دلیل اینکه یکی از بنیانگذران شرکت اپل به شمار می رود از شهرت بالایی برخوردار است، وی فعالیتهای خود را در زمینه هک با نفوذ به تلفنهای همراه آغاز کرد. به گزارش مهر، وی در حالی که در دانشگاه کالیفرنیا مشغول به تحصیل بود برای همکلاسی های خود ابزاری به نام جعبه آبی ساخت که به آنها امکان مکالمات راه دور طولانی مدت را به صورت رایگان می داد. وزنیاک با آغاز پروژه ساخت یک رایانه از ادامه تحصیل صرف نظر کرده و به همراه دوست خود استیو جابز رایانه اپل را ابداع کردند.

لوید بلنکن شیپ:

لوید بلنکن شیپ با نام مستعار “مرشد” از اعضای چندین گروه از هکرها در دهه ۱۹۸۰ بوده است. از بزرگترین عوامل به شهرت رسیدن وی نوشتن کتابی به نام “بیانیه هکر” یا “باطن یک هکر” بوده است که پس از دستگیری اش در سال ۱۹۸۶ نگاشته شده است. در این کتاب تنها جرم هکرها کنجکاوی ذکر شده است.

مایکل کالک:

برترین هکرهای دنیا+عکس

رابرت تاپان موریس:

برترین هکرهای دنیا+عکس

The Master of Deception:

این گروه از هکرها در اواسط دهه ۸۰ سیستم خطوط تلفن آمریکا را مورد هدف قرار دادند و به سیستم رایانه های AT&T نفوذ کردند. این گروه به تدریج و با دستگیر شدن اعضای آن در سال ۱۹۹۲ غیر فعال شد.

دیوید اسمیت:

وی خالق ویروس ملیسا اولین ویروس رایانه ای که از طریق اینترنت انتقال پیدا می کند بوده است. اسمیت مدت کوتاهی پس از گسترش این ویروس دستگیر شده و به دلیل به بار آوردن خسارتی در حدود ۸۰ میلیون دلار محکوم به زندان شد.

استیو جاشان:

وی به دلیل نوشتن ویروسهای Netsky و Sasser در سال ۲۰۰۴ و در حالی که دوره نوجوانی خود را سپری می کرد، متهم شناخته شد. این ویروس ها مسئول گسترش ۷۰ درصد از نرم افزارهای مخرب یا Malware ها در اینترنت به شمار می رفتند. وی اکنون به استخدام یک شرکت ایمنی رایانه ای درآمده است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 15:35
ALI MIRZAIE

درباره وبلاگ


سلام دوستان من علی هستم از این که از وبلاگ من دیدن میکنین ازتون متشکر هستم امیدوارم خوشتون بیاد!!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان everything و آدرس alijjon98.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->