Information Technology(فناوری و اطلاعات)

 فرد نفوذی به داخل سیستم نامه های الکترونیکی پایگاه مطالعاتی آب و هوا در انگلستان، نامه ها و مدارکی را از این پایگاه بر روی اینترنت منتشر کرده که نشان می دهد دانشمندان با پیچیده کردن اطلاعات و فریب مردم قصد باوراندن تئوری گرمای جهانی را دارند اما دانشمندان اعلام کرده اند متن این نامه ها تغییر پیدا کرده و تنها نشان می دهند که دانشمندان در حال گفتگوهای بی پرده و صریح در رابطه با بحران گرمای جهانی بوده اند.

در ادامه لیستی از مشهورترین هکرهای جهان که هر یک خسارات قابل توجهی را به شرکتهای مختلف وارد آورده اند و در نشریه تلگراف منتشر شده است، ارائه می شود.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 15:35
ALI MIRZAIE

 آیا می خواهید در پرطرفدارترین شبکه اجتماعی جهان کاربر آداب دانی باشید که باعث آزار و مزاحمت دیگران نمی شود؟ این چند نکته ساده و مهم را که سایت های فن آوری توصیه می کنند، رعایت کنید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزار دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از دویچه وله، حالا دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که اهل وب گردی و جهان مجازی باشد و عضو فیس بوک نباشد. خیلی ها دیگر به جای ردوبدل کردن شماره تلفن و ای میل، اول اسم یکدیگر را در فیس بوک جست وجو می کنند و برای هم درخواست دوستی می فرستند.

شمار بیشتری از کاربران هم حالا در فیس بوک از حال و احوال دوستان خود در سراسر دنیا باخبر می شوند و حال و روز خود را قبل از هرکجا، در فیس بوک استاتوس می کنند. فیس بوک هم مثل هر جامعه ی بزرگ دیگری کم کم قاعده و آداب خودش را پیدا کرده است.

اگر می خواهید کاربر آداب دان و معقول این جامعه ی مجازی باشید که فعالیت هایش برای دیگران دردسر ندارد و موس کامپیوتر دوستان تان روی دکمه ی “هاید” کلیک نمی کند تا فعالیت های شما از چشم شان دور شود، نکته های زیر را که سایت فن آوری “بازفید” و “مشبل” توصیه می کنند، رعایت کنید:



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 15:32
ALI MIRZAIE

 این اولین بازی از سری مکس پین می باشد که توسط شرکت Remedy Entertainment ساخته نشده است و همچنین توسط خالق این بازی یعنی Sam Lake نیز نوشته نشده است. رهبری نویسندگی بازی بر عهده ی Dan Houser بوده است. کسی که اکثر نسخه های GTA را نویسندگی کرده است، همچنین او کسی است بازی RDR را نویسندگی کرده بود. مکس پین ۳ (به انگلیسیMax Payne ۳)‏، یک بازی سبک سوم شخص تیراندازی از سری مکس پین توسط راک‌استار ونکوور ساخته و توسط شرکت راک‌استار گیمز در مارس ۲۰۱۲ برایپلی‌استیشن ۳[۴]، ایکس‌باکس ۳۶۰ و در سال ۲۰۱۲ برای ویندوز[۵] منتشر می‌شود.[۶]

Maxpayne3.png



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 10:30
ALI MIRZAIE

 دیگر کمتر کاربر و گیمری پیدا می‌شود که نسخه‌ای از بازی پرندگان خشمگین را بر روی تلفن همراه خود نصب نکرده و یا بر روی رایانه خود آنرا تجربه نکرده باشد.

بهمین دلیل نشریه آسیا تصمیم گرفته است که یک پرونده از این بازی و تاریخچه آن و سایر نکاتی که شاید برای علاقمندان این بازی جالب باشد را در پرونده‌ای جمع و جور تقدیم خوانندگان خود بکند.

 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 10:24
ALI MIRZAIE

 این ساعت مچی به شما اجازه می دهد تا تماس ها، متون، برنامه ها، فیس بوک، توییتر و چیزهای بیشتر را بدون نیاز به  این که گوشی خود را از جیب در بیاورید،در کنار آستین خود،در دسترس داشته باشیدکه صفحه نمایش این ساعت نیز از نوع OLED 1.3 اینچی  می باشد.

شما به راحتی می توانید از طریق بلوتوث این ساعت دوست داشتنی را به موبایل خود متصل کرده و لذت استفاد از اسمارت فون را دوچندان کنید.همچنین می توانید موزیک های در حال پخش خود را به راحتی کنترل کنید و دیگر نیاز به بیرون آوردن گوشی از جیبتان نیست.

 

 



           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 10:22
ALI MIRZAIE

 سخت افزار گوشی های موبایل بسیار ظریف و حساس است و در صورت عدم توجه به آن ها به سادگی خراب می شوند و مشکل پیدا می کنند و باعث می شود که قسمت نرم افزاری گوشی هم مشکل پیدا کند. در ادامه ۱۰ نکته بسیار مهم را برای افزایش سرعت، کارآیی و طول عمر گوشی های موبایل ذکر کرده ایم.

Http://NetWizard.ir



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 10:19
ALI MIRZAIE

 آیا تاکنون به این فکر کرده اید که با گوشی آیفون خود به تماشای فیلم آن هم به صورت سه بعدی بنشینید؟ شاید در جواب بگویید این گوشی محبوب چنین امکانی را ندارد اما باید گفت یکی از نقاط قوت آیفون علاوه بر اپلیکیشن های کاربردی و زیاد، لوازم جانبی و ابزار ارایه شده توسط شرکت های گوناگون برای استفاده بهتر و راحت تر از این محصول اپل است.

 

iPhone-3D-Viewer

 یک شرکت ژاپنی ابزاری جالب عرضه داشته تا بتوان با iphone به تماشای فیلم های سه بعدی پرداخت. در واقع این ابزار یک کیس مخصوص آیفون است که گوشی درون آن قرار گرفته و با دو چشمی آن می توان صفحه نمایش را به صورت سه بعدی تماشا کرد.با این کیس می توان به سادگی فیلم های آپلود شده بر روی سایت یوتیوب را سه بعدی مشاهده کرد. قیمت این وسیله و ایده نسبتا خوب ۲۵ دلار می باشد.



           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 10:17
ALI MIRZAIE

 شما فناور.ی معرکه ی Super AMOLED در صفحه نمایش سامسونگ گالاکسی s2 دیده اید؟ شما دیده اید که رنگ ها چقدر طبیعی و زنده هستند و شمارو محو خودشون میکنن در این صفحه نمایش ها؟ بزودی شما اندازه بزرگتری از آن رو در تبلت سامسونگ گالاکسی تب 7.7 خواهید دید. اولین تبلتی که از این فناوری استفاده میکند. این یکی از قابل توجه ترین تغییراتی است که نسبت به گالاکسی تب 7 اینچی سامسونگ رخ داده است. یکی دیگر از این تغییرات، تغییر سیستم عامل از 2.2 به 3.2 میباشد. همچنین بخاطر فناوری HSPA+ و LTE سرعت اینترنت آن به 21 مگابیت بر ثانیه میرسه که همین باعث شده است که بتوان ویدئوهای آنلاینFull HD 1080p رو به راحتی تماشا کردتبلت سامسونگ گالاکسی تب 7.7 Samsung Galaxy Tab



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 9:23
ALI MIRZAIE

 

آشنایی با ابر رایانه و بررسی سرعت آن

از ابر رایانه ها که معمولاً با شنیدن آن به ذهن اکثر افراد سیستم های بزرگ که در یک اتاق نگهداری می شوند می رسد در بسیاری از امور مانند مدیریت صلاح ها و بمب های اتمی ، دفاع نظامی و امکان سنجی در آن ، مدیریت سیستم های مکانیکی بزرگ ، تحقیق درباره انرژی ها و تولید آن و … استفاده می شود. فکر می کنید یک ابر رایانه چقدر می تواند سریع باشد ؟ مثلاً ابر رایانه های امروزی چند برابر سیستم شما سرعت دارند ؟ در طول تاریخ روند رشد و تکامل ابر رایانه ها چگونه بوده است ؟ این سوال‌ها و بسیاری سوالات دیگر که ممکن است درباره این سیستم ها به ذهن شما برسد را قصد داریم در این نوشته از تورتک پاسخ دهیم و به صورت سطحی و ساده با ساختار و ویژگی های ابر رایانه ها آشنایی پیدا کنیم.

 

ابر رایانه ها چقدر سریع هستند ؟






ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 9:22
ALI MIRZAIE

قويترين ابرکامپیوتر ايران و خاورميانه با سرعت ‪ ۸۶۰‬گيگافلاپ در دانشگاه صنعتي اميركبير ساخته شد.

 

با ساخت اين سامانه كه قويترين ابرکامپیوتر فوق سريع ساخته شده در خاورميانه محسوب مي‌شود، ايران به جمع چند كشور پيشرفته داراي اين فناوري مي‌پيوندد.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 9:18
ALI MIRZAIE
درباره وبلاگ


سلام دوستان من علی هستم از این که از وبلاگ من دیدن میکنین ازتون متشکر هستم امیدوارم خوشتون بیاد!!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان everything و آدرس alijjon98.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->


Alternative content