Information Technology(فناوری و اطلاعات)

 حتما همه شما دوست داريد كره زمين را از طريق ماهواره ها و به صورت زنده مشاهده كنيد  آن هم بدون هيچ نرم افزاري

 

امروز ناسا اين امكان را در اختيار شما قرار داده با استفاده از لينك زير مي توانيد تصاوير كاملا زنده را از سطح كره زمين دريافت و روي آن زوم نماييد

 

پيشنهاد ميكنم هر۳دقيقه تصوير را به وسيله دكمه آپديت موجود در سايت به روز رساني كنيد .

 

توجه داشته باشيد اگر روي قسمت ديگر تصوير كره زمين كليك كنيد مبينيد كه نيم كره ديگر در تاريكي است و كاملا متوجه مي شويد اين تصاوير واقعي و زنده هستند

 تصاوير لحظه به لحظه ازماهواره ناسا



           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 17:25
ALI MIRZAIE

 اینم یه سایت برای smsمجانی عالیه ببینین

http://www.e-freesms.com/sms2.php sms majani



           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 17:18
ALI MIRZAIE

 توییتر چیست؟

بنیان گذاران آن چه کسانی هستند؟

هدف از راه اندازی این شبکه اجتماعی چه بوده است؟

نقش توییتر در سازمان دهی انقلاب ها و اعتراضات داخلی چیست؟

آیا توییتر به ابزار جاسوسی سرویس های اطلاعاتی تبدیل شده است؟



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 16:40
ALI MIRZAIE

 

مراقب این ایمیل مشکوک باشید + راه حل

“سلام .من ای‌میل آدرسم را عوض کردم از این به بعد با این ای‌میل آدرس به من میل بزنید” شاید شما هم ایمیلی با این مضمون دریافت کرده باشید که طی هفته گذشته برای برخی از کاربران اینترنت ارسال شده است.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 15:37
ALI MIRZAIE

 فرد نفوذی به داخل سیستم نامه های الکترونیکی پایگاه مطالعاتی آب و هوا در انگلستان، نامه ها و مدارکی را از این پایگاه بر روی اینترنت منتشر کرده که نشان می دهد دانشمندان با پیچیده کردن اطلاعات و فریب مردم قصد باوراندن تئوری گرمای جهانی را دارند اما دانشمندان اعلام کرده اند متن این نامه ها تغییر پیدا کرده و تنها نشان می دهند که دانشمندان در حال گفتگوهای بی پرده و صریح در رابطه با بحران گرمای جهانی بوده اند.

در ادامه لیستی از مشهورترین هکرهای جهان که هر یک خسارات قابل توجهی را به شرکتهای مختلف وارد آورده اند و در نشریه تلگراف منتشر شده است، ارائه می شود.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 15:35
ALI MIRZAIE

 آیا می خواهید در پرطرفدارترین شبکه اجتماعی جهان کاربر آداب دانی باشید که باعث آزار و مزاحمت دیگران نمی شود؟ این چند نکته ساده و مهم را که سایت های فن آوری توصیه می کنند، رعایت کنید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزار دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از دویچه وله، حالا دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که اهل وب گردی و جهان مجازی باشد و عضو فیس بوک نباشد. خیلی ها دیگر به جای ردوبدل کردن شماره تلفن و ای میل، اول اسم یکدیگر را در فیس بوک جست وجو می کنند و برای هم درخواست دوستی می فرستند.

شمار بیشتری از کاربران هم حالا در فیس بوک از حال و احوال دوستان خود در سراسر دنیا باخبر می شوند و حال و روز خود را قبل از هرکجا، در فیس بوک استاتوس می کنند. فیس بوک هم مثل هر جامعه ی بزرگ دیگری کم کم قاعده و آداب خودش را پیدا کرده است.

اگر می خواهید کاربر آداب دان و معقول این جامعه ی مجازی باشید که فعالیت هایش برای دیگران دردسر ندارد و موس کامپیوتر دوستان تان روی دکمه ی “هاید” کلیک نمی کند تا فعالیت های شما از چشم شان دور شود، نکته های زیر را که سایت فن آوری “بازفید” و “مشبل” توصیه می کنند، رعایت کنید:



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, :: 15:32
ALI MIRZAIE

 یوتیوب (به انگلیسی: YouTube)‏ سومین وب‌گاه پرطرفدار دنیا پس از فیس‌بوک و گوگل و پیش از یاهو! و بزرگترین شاخهٔ گوگل است که در نوار ابزار این وب‌گاه دیده می‌شود. یوتیوب معروف‌ترین وب‌گاه بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند پی‌پل در فوریه سال ۲۰۰۵ ایجاد شد. چاد هرلی، استیو چن، و جاوید کریم پس از موفقیت‌های وب‌گاه فلیکر، تصمیم به ایجاد یوتیوب گرفتند.

این شرکت در سان برونو، کالیفرنیا و با استفاده از آدوبی فلش ویدئو و اچ‌تی‌ام‌ال۵ برای نمایش انواع ویدئوها مانند کلیپ‌های فیلم، کلیپ‌های تلویزیون و کلیپ‌های موسیقی و هم چنین فیلم‌های وبلاگ‌ها و فیلم‌های اوریجینال ایجاد شده‌است. این شرکت به کاربرانش این امکان را می‌دهد که ویدئوها را بر روی صفحات وب، وب‌نوشت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. این وب‌گاه قابلیت پشتیبانی از ویدئوهای سه‌بعدی و آناگلیف را دارد و با فرمت‌های مختلفی از جمله فلش ویدئو سازگاری دارد. ویدئوهای این شرکت را می‌توان در پلی‌استیشن ۳، وی، وایکس‌باکس لایو نیز تماشا کرد. نسخهٔ تلفن همراه این وب‌گاه به صورت یک نرم‌افزار بر روی پلت فرم اندروید نیز در دسترس است.

ویدئوی چارلی انگشت منو گاز گرفت پربازدیدترین ویدئوی یوتیوب است که در ماه مه سال ۲۰۱۱ بیش از ۳۷۵ میلیون بار بازدید شد. ویاکوم از شرکت‌های علیه یوتیوب بود که با رای دادگاه به منظور انتشار ویدئوهای خصوصی‌اش در این وب‌گاه، ۱ میلیارد دلار از یوتیوب خسارت گرفت. این وب‌گاه مجهز به سیستم تشخیص حق تکثیر است و ویدئوهای نقض حق تکثیر را بر روی وب‌گاه منتشر نمی‌کند. البته این سیستم گاهی اوقات دچار اشتباه می‌شود.

بیشتر ویدئوهای این شرکت توسط افراد عادی و بعضی از ویدئوها توسط شرکت‌ها و رسانه‌هایی مانند سی‌بی‌اس، بی‌بی‌سی، هیولو، ویوو و برخی سازمان‌های دیگر و برخی توسط خود یوتیوب بارگذاری شوند. افراد ثبت نام نکرده بارگذاری‌هایشان محدود است؛ اما افراد ثبت نام کرده می‌توانند ویدئوهای نامحدودی را بارگذاری کنند. فقط کاربران ثبت نام شدهٔ به سن ۱۸ سال رسیده اجازهٔ بارگذاری ویدئوهایی با محتوای توهین آمیز را دارند. سرانجام این شرکت توسط شرکت ال‌ال‌سی پایه‌گذاری شد و در نوامبر ۲۰۰۶، توسط شرکت گوگل با قیمت ۱٫۶۵ میلیارد دلار آمریکا خریداری شد و هم‌اکنون از شاخه‌های گوگل است.

یوتیوب پس از پخش ویدئوهای مربوط به اعتراضات مردم ایران به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ در ایران فیلتر شد. مدتی پیش، چاد هرلی از سمت مدیریت کل یوتیوب کناره گیری کرد و یک مرد ۳۳ سالهٔ ایرانی-آمریکایی به نام سالار کمانگر را به عنوان مدیر کل یوتیوب منصوب کرد.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 21:25
ALI MIRZAIE

 (هم اکنون که این تایپیک را می نویسم دارم از مرورگر کروم استفاده می کنم)
الگوی اصلی صفحهمطابق با سایر محصولات گوگل می باشد. رنگ پیش فرض آبی روشن و تمامی منو ها و کادر ها دارای سایه می باشند، در یک کلام میتوان گفت که با مشاهده ی صفحه ی نخست این مرورگر اولین چیزی که به یاد می آورید گوگل است.!!!به این صورت که در بالای صفحه نواری از BookMark ها قرار داده شده، در وسط صفحه وب سایت هایی که شما بیشترین بازدید را از آنها داشته اید به مرور زمان لیست می شود و با کلیک بر روی تصویر آنها به وب سایت مورد نظرتان ارجاع داده می شوید.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 17:23
ALI MIRZAIE

 اینترانت ملی ایران نام پروژه‌ای است که گفته می‌شود قرار است تا پایان برنامهٔ پنجم توسعه کامل گردد. پایگاه اطلاع‌رسانی دولت یکی از اهداف مهم این پروژه را ایجاد امنیت و مصون ماندن از حملات اینترنتی و مقابله با آمریکا در جنگ نرم بیان کرده است. رضا تقی‌پور (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) در این باره افزوده است که اینترنت در کنار شبکهٔ ملی به همان شکلی که وجود داشته همچنان باقی خواهد ماند و با اجرای این طرح امکان پیاده‌سازی تلویزیون اینترنتی، ویدئو درخواستی، آموزش از راه دور، دورکاری، سلامت الکترونیکی و تجارت الکترونیکی به وجود خواهد آمد. از مهمترین ویژگی‌های این شبکه، پهنای باند آن (تا دو مگابیت بر ثانیه) بیان شده است. از طرف دیگر پیام کرباسی (سخنگویانجمن نظام صنفی رایانه‌ای) اظهار داشته که پس از راه‌اندازی شبکه ملی، ارتباطات اینترنتی ایران با اینترنت جهانی قطع خواهد شد و دسترسی به برخی از وب‌گاههای جهانی ممکن نخواهد بود.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 17:19
ALI MIRZAIE

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام دوستان من علی هستم از این که از وبلاگ من دیدن میکنین ازتون متشکر هستم امیدوارم خوشتون بیاد!!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان everything و آدرس alijjon98.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->


Alternative content